2016年7月31日 星期日

Wing Clipper / Maneater

I've stole some hearts, in my time Never gave them back, never gave them mine Never told them that, Inside I'm dying, Inside I'm dying

I wouldn't if I were you
I know what she can do
She's deadly man
And she could really rip your world apart
Mind over matter

Ooh, the beauty is there
But a beast is in the heart


還是懶散的躺著,
生活越是靡爛、或充實、或迷失——
在這裡寫的時間就不多。
也許頭腦最近都放走了。

而大家所要拼命追求的都不太一樣,有點,剛好認識了一會兒就好了的感覺。

也許跟D相處過後,真的跟隨了他。
其實也只是把幾年前,一個人的生活,放大至一種追求吧。
雖然我不會說是累了,因為總有人比我累——
我就是那種人:比上不足,比下有餘——
但這些忘我的日子,甚是享受。

亦可能是我人生裡最後,跟人最親密,最快活的時光吧。
總覺得,開始要與人心、世界脫節,
然後她怎麼就出現,完全的把我拉回來地面
用桃紅色的絲線。

我是中毒了,也許還醉了,但對自己而言又很清醒。

沒有留言:

張貼留言